Problem-Sorun Çözümü, Kriz Yönetimi

Problem-Sorun Çözümü, Kriz Yönetimi

Amaç ve Öğrenim Hedefleri: Çalışanlara problem/sorun/kriz öncesi, problem/sorun/kriz anı, problem/sorun/kriz sonrası sürece, tüm yönleri ile hakim olma becerisi kazandırmak. Çalışanları teknik ve psikolojik olarak negatif süreçlere hazırlamak, çözüm odaklı çalışma prensiplerini uygular hale getirmek.

Hedeflenen çıktılar: Eğitim kitapçığı +  yazılı ve görsel dokumanlar

Katılımcı profili ve ön beklenti düzeyi: Orta ve üst seviye yöneticiler,  İç ve dış müşteriyle ilişki/ iletişim kuran tüm personel.

Katılımcı sayısı: 7-20 kişilik gruplar

Uygulamalı Sınıf İçi Süre: 2-3 Gün

Online Süre : 8 Saat 

İçerik Detayları:

  • 21. Yüzyıl:  Problem/ Sorun Çözme Kriz Yönetme Çağı
  • Problem/ Sorun/ Kriz Nedir?
  • Yol açan etkenler, ilkeler
  • Problem/Sorun/Krizi Önleme
  • Problem/Sorun/Krizi Çözme
  • Alternatif sonuçların öngörülmesi
  • Durumun tanımlanması
  • Stratejilerin belirlemesi
  • Hazırlık
  • Çözüme yönelik alternatiflerin geliştirilmesi
  • Çözüme uygulanması ve sonuçların öngörüsü
  • Uygulamalar
  • Uygulama sonrası takip